Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.

Επιστροφές

Επιστροφές προϊόντων

Επιστροφές γίνονται δεκτές μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού πώλησης και εφόσον η συσκευασία των προϊόντων αυτών δεν έχει ανοιχτεί/καταστραφεί, με τηλεφωνική ή γραπτή δήλωση υπαναχώρησης στην οποία θα διευκρινίζετε το λόγο για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε. Τα έξοδα που προκύπτουν από αλλαγές, όπως έξοδα της επιστροφής και τυχόν νέας αποστολής επιβαρύνουν εσάς. 

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται σε προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία, σύμφωνα με προδιαγραφές τις οποίες έχετε θέσει και στα προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο (1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών).

Υπάρχει δυνατότητα επιστροφής προϊόντων σε περίπτωση που με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας μας πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (έγινε λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, ή υπήρξε φθορά, μερική ή ολική καταστροφή κατά την μεταφορά κ.λπ.) και σε όλες τις περιπτώσεις που στάλθηκαν από λάθος αρκεί να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία του προϊόντος και αφού απαραίτητα προηγηθεί τηλεφωνική ή γραπτή ενημέρωση σχετικά, εντός 2 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερολογιακών ημερών, τότε η εταιρεία δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής – Τιμολόγιο ή Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συστήνεται να προηγηθεί συνεννόηση με την εταιρεία.

Για να δεχτούμε την επιστροφή σας, θα πρέπει:

  • Το προϊόν να είναι καλά συσκευασμένο σε ανθεκτικό κουτί, το οποίο περιέχει το πρωτότυπο κουτί–συσκευασία. Προτιμήστε την αρχική συσκευασία, αν δεν την έχετε, διαλέξτε μια συσκευασία που θα προστατεύει το προϊόν–πρωτότυπο κουτί από οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά. Αν το προϊόν είναι ήδη μέσα σε κουτί, τότε προσθέστε ένα περιτύλιγμα ή μια σακούλα, ώστε να μην τοποθετηθεί το voucher αποστολής πάνω στο πρωτότυπο κουτί, το οποίο πρέπει να είναι άρτιο.
  • Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, το δέμα να περιλαμβάνει την απόδειξη λιανικής πώλησης.

Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή επιστροφής μη χρησιμοποιημένου προϊόντος, θα πρέπει επιπλέον να φροντίσετε:

  • Tο προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν.
  • H συσκευασία του θα πρέπει να είναι η αυθεντική και σε άριστη κατάσταση. Δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές στα προϊόντα με κατεστραμμένη, ελλιπή ή με εμφανή σημάδια φθοράς στην συσκευασία.
  • Οι επιστροφές  γίνονται αποκλειστικά με ευθύνη του πελάτη, τα έξοδα επιστροφής και τυχόν νέας αποστολής (αλλαγή) επιβαρύνουν τον πελάτη. Εφόσον, παραλάβουμε την επιστροφή σας, θα ολοκληρώσουμε την επιστροφή των χρημάτων αφαιρώντας το ποσό των μεταφορικών που αναλογούν στο σύνολο της παραγγελίας σας, αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων!
  • Εάν επιθυμείτε αλλαγή του προϊόντος η επιβάρυνση της νέας αποστολής επιβαρύνει εσάς.
  • Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε προϊόντα που παράγονται κατόπιν δικής σας παραγγελίας.
  • Σε περίπτωση που παραλάβατε προϊόντα που χτυπήθηκαν ή έσπασαν πρέπει αμέσως (το αργότερο την 2η μέρα απο την παραλαβή) να γίνει δήλωση στον εκάστοτε μεταφορέα, που ευθύνεται για την σωστή μεταφορά, αλλά και σε εμάς. Αν συντρέχει ευθύνη μας θα αντικατασταθούν αμέσως. 

Για παραγγελίες που δεν παραλαμβάνετε με δική σας υπαιτιότητα, επιστρέφονται σε εμάς και επιθυμείτε την επαναποστολή τους, τα έξοδα της επαναποστολής επιβαρύνουν εσάς και η παραγγελία θα πρέπει να έχει εξοφληθεί αποκλειστικά με τη χρήση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, πριν την αποστολή της εκ νέου.

Παρακαλούμε εάν υπάρχει αδυναμία παραλαβής, να έρχεστε σε επικοινωνία μαζί μας έτσι ώστε να βοηθήσουμε στην καλύτερη εξυπηρέτησή σας.

Ελαττωματικά προϊόντα

Σε περίπτωση που παραλάβατε προϊόντα που χτυπήθηκαν, έσπασαν ή είναι ελαττωματικά πρέπει αμέσως (το αργότερο τη 2η μέρα από τη παραλαβή) να γίνει δήλωση από εσάς στον εκάστοτε μεταφορέα, που ευθύνεται για τη σωστή μεταφορά, αλλά και σε εμάς. Φυσικά, αν συντρέχει ευθύνη μας τα ελαττωματικά προϊόντα θα αντικατασταθούν χωρίς καμία επιβάρυνση.

Ακύρωση παραγγελίας

Σε περίπτωση που η ηλεκτρονική παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, τηλεφωνώντας στα τηλέφωνα 210-5237595, 210-5237502, όπου το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα σας βοηθήσει άμεσα. 

Αν η ακύρωση της παραγγελίας γίνει κατόπιν της αποστολής της, επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά έξοδα που προκύπτουν έως ότου αυτή επιστρέψει σε εμάς.